By RuGonashvili - last modified
გაკვეთილის | აკაკი წერეთლის "ჩემი თავგადასავალი" |
სწავლების
| დაწყებითი საფეხურის VI კლასი |
საგანი,მასწავლებლის | ქართული რუსუდან გონაშვილი |
მოსწავლის | 20 |
განსაკუთრებული | არცერთი |
სასწავლო | მხატვრული ტექსტის კითხვა და გააზრება წაკითხულის შეფასება და დასკვნების გამოტანა კრიტიკული აზროვნების განვითარება ინფორმაციის მიღება და გაზიარება თხრობისა და მსჯელობის უნარ-ჩვევების განვითარება პერსონაჟთა მარტივი დახასიათება,წაკითხულისა და ნაწარმოების ეკრანიზებული ვერსიების შედარება კითხვის სტრაატეგიების დაუფლება წერის სტრატეგიების დაუფლება |
ეროვნული | ქართ. VI. 1. მოსწავლეს აქვს ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემისათვის აუცილებელი უნარ-ჩვევები. ქართ. VI. 3. მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად. ქართ. VI. 5. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიაში მონაწილეობის ჯგუფური და ინდივიდუალური სტრატეგიების ეფექტურად გამოყენება. ქართ. VI. 6. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ტექსტი/ნაწყვეტი. ქართ. VI. 7. ქართ. VI. 10. მოსწავლეს აქვს კითხვის პროცესით გამოწვეული განწყობილებისა და შთაბეჭდილების გადმოცემის უნარი. ქართ. VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე დაკვირვება და მსჯელობა. ქართ. VI. 14. მოსწავლეს შეუძლია პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში; აქვს მხატვრული წარმოსახვის უნარი. ქართ. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის დამოუკიდებლად შექმნა. ქართ. VI. 16. მოსწავლეს შეუძლია ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის აუცილებელი წესების გამოყენება, გრამატიკული თვალსაზრისით მართებული სიტყვაფორმების აგება. |
თანმიმდევრობა \აქტივობები | აქტივობა 1. საშინაო დავალების პრეზენტაცია (10-12 წუთი); აქტივობა 2. წაკითხულის გააზრება-წვდომა (12-15 წუთი); წაკითხულის ანალიზი იწყება I-II დონის კითხვების საშუალებით, ეს არის ტექსტში მასალის მოძიება, ამიტომ ამ დროს მოსწავლეები აქტიურად იყენებენ ტექსტს და კითხულობენ სათანადო ადგილებს I-II დონის კითხვებზე პასუხის მიღების შემდეგ ვსვამ უფრო მაღალი დონის კითხვებს აქტივობა 3. დისკუსია (7-8 წუთი); შეადარეთ აკაკის დროინდელი გიმნაზია დღევანდელ სკოლას. რითი განსხვავდება ისინი ერთმანეთისაგან? თქვენი აზრით,რა არის ძველი სკოლის ნაკლი? აქტივობა 4. ნაწარმოებისა და ფილმის შედარება ( 10 წუთი); აქტივობა 5. შეფასება (2-3 წთ). აქტივობა 6. საშინაო დავალება (2-3 წუთი) აქტივობა 7. შეფასება (2-3 წთ.) |
შეფასება | განმსაზღვრელი შეფაასება-ქულა შეფადება მსჯელობის უნარი,ლოგიკური აზროვნება |
რესურსი | სახელმძღვანელო, დაფა, კალამი,ფურცლები |
No comments:
Post a Comment