გაკვეთილის
გეგმა
By RuGonashvili - last modified
გაკვეთილის | ხალხური - "ვაჟკაცის შესაფერია" |
სწავლების
| დაწყებითი საფეხურის VI კლასი |
საგანი,მასწავლებლის | ქართული რუსუდან გონაშვილი |
მოსწავლის | 20 |
განსაკუთრებული | არცერთი |
სასწავლო |
მოსწავლეები გაეცნობიან ხალხურ შემოქმედებას. გაიგებენ, რომ ხალხური სიტყვიერება, ხალხური პოეზია, ზეპირსიტყვიერება - სინონიმური ცნებებია, რომ ზეპირსიტყვიერება იქმნება და ვრცელდება ზეპირად, მისთვის დამახასიათებელია კოლექტიურობა, ანონიმურობა, ვარიაციულობა, იხვეწება და მუშავდება ხალხის მიერ, ამიტომ ხშირია ამა თუ იმ ნაწარმოების რამდენიმე ვარიანტი. მოსწავლეებს ეს გაკვეთილი დაეხმარება:
მოსწავლეებს ეს გაკვეთილი დახმარებათ, გაიხსენონ აღნიშნულ თემასთან დაკავშირებული წინა კლასებში შესწავლილი მასალა და ხელს შეუწყობს მომდევნო საკითხებზე (ხალხური-"ვაჟკაცის შესაფერია", "კოპალა", "ეთერიანი" ) დინამიურად გადასვლაში. |
ეროვნული | ქართ. VI. 2. მოსწავლეს აქვს მხატვრული ტექსტის გააზრებისათვის არსებითი მნიშვნელობის მქონე დეტალების შეფასების უნარი. ქართ. VI. 3. მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად. ქართ. VI. 6. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ტექსტი/ნაწყვეტი. ქართ. VI. 9. მოსწავლეს შეუძლია პირად გამოცდილებაზე დაყრდნობით იმსჯელოს ნაწარმოებში ასახული მისთვის გასაგები და მნიშვნელოვანი პრობლემების შესახებ. ქართ. VI. 9. მოსწავლეს შეუძლია პირად გამოცდილებაზე დაყრდნობით იმსჯელოს ნაწარმოებში ასახული მისთვის გასაგები და მნიშვნელოვანი პრობლემების შესახებ. ქარ. VI. 12. მოსწავლეს შეუძლია მედიატექსტების გაანალიზება; აქვს მულტიმედია ტექსტებზე მუშაობის საწყისი უნარ-ჩვევები. ქართ. VI. 14. მოსწავლეს შეუძლია პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში; აქვს მხატვრული წარმოსახვის უნარი. ქართ. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის დამოუკიდებლად შექმნა. ქართ. VI. 16. მოსწავლეს შეუძლია ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის აუცილებელი წესების გამოყენება, გრამატიკული თვალსაზრისით მართებული სიტყვაფორმების აგება.
|
თანმიმდევრობა \აქტივობები | აქტივობა 1. მისალმება-1წთ. აქტივობა 2. ორგანიზაციული
აქტივობა 3. საშინაო დავალების პრეზენტაცია - აქტივობა 4. ენობრივ მხარეზე დაკვირვება- რა ეპითეტს იყენებს სკვდილთან მიმართებაში სახალხო მთქმელი? მოძებნეთ ტექსტში სალიტერატურო ენისთვის მიუღებელი ფორმები? სიტყვათწარმოქმნაზე დაკვირვება თანხმოვანფუძიანი სახელების ბრუნება, ფუძის კუმშვა აქტივობა 5. რეფლექსია-"ხუთსტრიქონიანი ლექსი"- 5-6 წთ. აქტივობა 6. გმირის პორტრეტის შექმნა-დაველება-N4-8-10 წთ. აქტივობა 7. შეფასება 2 წთ აქტივობა 8. საშინაო დავალება - 2 წთ. |
შეფასება | მოსწავლეთა წარმატების დადგენისას გამოვიყენებ განმსაზღვრელ შეფასებას
|
რესურსი | VI კლასის
|
No comments:
Post a Comment